AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Chigusa által igényelt teherhajó fő célja a mezőgazdasági cikkek felvétele, majd a vontatmányhoz csatlakozva azok feldolgozása. Két Paladin 9-es hajtómű felel a gép űrbeli haladásért, mely vontatmányon található. Bolygóra szállásért pedig Ventral Dynamic VX hajtóművek felelnek.
Másik M osztályú hajó a CM-88B Bison nem felelt meg a cég igényeinek ezért a terveit nagyban átvariált. Végeredményben egy két részből álló hatalmas űrhajót kaptak. Sem az űrhajó sem a vontatmány nem tekinthető külön egy egésznek. A vontatmány négy nagy silóból áll. Őket feldolgozó egység kapcsolja össze. Mely otthont ad a hajtóműveknek is. A hajó feladata a bolygóra való leszállás, a rakomány felvétele és a feldolgozó egységre való rácsatlakozás után a rakomány feldolgozóba küldése. Hajó felel az irányításért. A feldolgozás teljesen automatikus.
A különböző termelő kolóniákról lényegében a még élő állatokat vagy a frissen learatott terményt szállítja fel a hajó a feldolgozó egységbe. Mely teljesen robotizált. Feldolgozó amit kap feldolgozza és a silókban megfelelő helyen elraktározza. Silók lényegében élelmiszer raktárak. Persze a feldolgozás csupán csak annyit jelent, hogy szállíthatóvá teszik az élelmiszer alapanyagot. Tényleges élelmiszercikké alakítás már gyárakban történik.
Hajó irányításáért két pilóta felel. Továbbá még 15 embert képes szállítani. Ezek közt található gépész, de még élelmiszer biztos is ki a higiéniára és a minőségre ügyel. Igaz a Chigusa előszeretettel eme pozíciókra inkább szintetikusokat alkalmaz.
Advertisement