AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Lakhatatlan szűnni nem akaró viharok gyötrik a poros kősziklát. Egyike ama bolygónak minek rendes nevet sem adtak, minek… semmi lényeges nincs itt a trinomit lelőhelyen kívül. Orbitális pályáról nézve a bolygó narancssárga, sárga, vörös és barna színben játszik, ahogy a különböző viharok kavarognak a légkörben. Helyenként kékes felvillanások jelzik az elektromágneses viharokat. Bolygón csupán bakteriális élet van. Bolygó félmilliárd mérföldre van a napjától.
Kallend Bányászati Társaságnak volt itt egy trinomite bányász telepe. Körülmények miatt 50 napos műszakokban cserélték bányászokat. 50 napot töltött lent az egyik részük, majd 50 napot fent az bolygó körül keringő átalakított teherhajón jó kényelmes körülmények közt. Egy baleset sor következtében mind a teherhajó mind a telep megsemmisült. A telep egy nukleáris robbanás következtében semmisült meg. Teherhajó pedig ismeretlen körülmények közt letért a pályájáról és a bolygó légkörében elégett, feltehetően már sérült volt.

Mi történt valójában?

Sokáig csak a WY felsőbb körei tudhatták akihez Ash jelentése valahogy mégis eljuthatott.
Másfél kilométerrel a felszín alatt a bányászok belefúrtak barlangba. Egy idegen űrhajót találtak és romokat. Elkezdték feltárni, majd persze idegen tojásokba futottak, megfertőződtek. Mire sikerült felmenekülniük az űrben lévő hajóra, jó pár megfertőződöttből ki keltek a mellkasrobbantók. A kompok közül volt mi neki csapódott a hajónak, egy pedig dokkolt, de a hajón lévők izolálták. A hajó megsérült és apránként sodródott a bolygó légköre felé. Narcissus automatikusan dokkolt a hajó egyetlen épp dokkjában. Ripley arra ébredt, hogy egy megsemmisülni készülő hajón ébred és még több idegennel kell szembe kerülnie.
Túlélőkkel együtt a mentő hajóval akarták elhagyni a helyet, ám előbb kellet egy energiacella a lemerült helyére ezért kénytelenek voltak a bolygóra leszállni, ehhez viszont a négy idegen által hónapok óta lakott űrkomp kellet. Végeredményben csak Ripley maradt életben, ki tovább sodródott az űrben…
Meg persze Ash, ki még a Nostromon rá mentette az elméjét a mentőhajóra, folyamatosan próbálta teljesíteni a parancsát. Végül egyik volt túlélő Chris Hopper letörölte a mentőhajóról Asht, ám Ash már bent volt a telep és a hajó rendszereiben, mik megsemmisültek végül. Ash próbálta továbbítani a jelentéseit az anyacégnek, bár elviekben a kommunikációs hardverek nem működtek. Elvben.
A bolygó pedig, ha nem is anyabolygója, de egy kolóniája volt az „építőknek”.

Advertisement