AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Mérnök 3.jpg
Mérnök 2.jpg
Mérnök.jpg
Mérnök4.jpg

Mérnökök által használt labor

Pontos eredetük nem ismert. Genetikailag emberek, az eltérésekért feltehetően az felel, hogy aktív és deaktív gének eloszlása más. (Például az emberben is megtalálhatóak a kopoltyúért felelős gének, ellenben ezek deaktívak. Nagyon ritkán eme gének közül némely aktív lehet és eme embereknek nőhet kopoltyúja, igaz a rendes működésért más gének felelnének.) Pilóta technológiát használnak. Az acheroni telepesek mikor rátaláltak a pilóta hajóra több idegen tetem és mérnök tetem volt benne. Nostromo legénysége mikor a hajóban járt csak a pilótaszékben meghalt pilótát találta. Mikor még létezett a Sevastopol állomás, akkor sem voltak még a hajóban az idegen és mérnök tetemek. Második Idegen Háború alatt vált bizonyossá, hogy a mérnököket a pilóták kreálták. Kizárásos alapon az emberi faj lemásolásával úgy 35 000 évvel ezelőtt.

Pilóta faj szinte kihalt és a maroknyi élő egyed is különálló frakciókra oszlik. Így nem csoda, hogy szükségük volt „munkaerőre”. Az emberi faj lemásolásával létrehozott mérnökök biztosítják a pilóták kényelmes életét, ha kell akár háborúznak is helyettük. Mondhatni létrehoztak maguknak szolgákat. K.sz. körül az Lv-223 kódnevű bolygón található katonai állomásukon készültek az emberiséget kiirtani. Egy ismeretlen tényezőnek köszönhetően a fegyvernek szánt bioformer elszabadult és meghiúsította ezt.

Három méter magasak, erejük arányosan nagyobb egy emberénél. Bőrük fehéres fakó, szemük teljesen fekete. Nem ismert nő egyed, feltehetően a normál emberekhez hasonlóan alacsonyabbak a férfiaknál, feltehetően úgyszintén szőrtelenek. Intelligenciájuk magas, öntudatukat lekorlátozták, így idegenekkel szemben sem mutatnak félelmet. Mentális képességeik a normál emberekénél is gyengébb. Mérnökök kőből készült épületekben élnek és szövet ruházatot használnak. Táplálékuk növényi eredetű, földről származó tovább nemesített növényekből áll. Nyelvük földi eredetű, ősi emberi nyelvek amolyan keveréke. Pilóták feltehetően mentálisan adnak utasítást számukra.

Pilóta technológiát használnak, ám az ő testméreteikre és biológiai tulajdonságaikra átszabva. Mala’kák elméjükkel képesek eszközeiket működésre bírni, addig a mérnökök erre speciális furulyát használnak. Mérnök ruha felvételével képesek az ő testméretükre szabott pilóta széket használni. Fegyvereik ember számára is könnyen használhatóak.

Advertisement