AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Mérnök páncél 1.JPG

További organikus bio-ötvözetből készült elemek, melyek összeolvadnak a mérnök ruhával, de később le is választhatóak könnyedén. Sokkal tovább képes fenntartani az erőteret, mi megállít minden gyors lövedéket, legyen az szilárd vagy energia. Lassabb tárgyakat nem tartja fel az erőtér, így közelharcba lehet bonyolódni a páncélos mérnökkel, de nem feltétlen jó ötlet ez. Páncél drasztikusan felerősíti a mérnök testi erejét. Így egy idegen királynőt is képes lehet megölni. Arra az esély, hogy megöljön egy ilyen mérnök egy királynőt: Egy az egyhez.

Mérnöknek rossz hír, ha a páncél erőtere felmondja a szolgálatot. Maga plusz bio-ötvözet elemek nem védenek többet, mint az alap mérnök ruha (kettő azért összeadódik), de ugyan úgy képes regenerálódásra. Sisaknak hála a páncélzat használható oxigénmentes környezetben, szükség esetén hátra „szerelhető” (olvasztható pontosabban, mivel bio-ötvözet) levegő tartály. Ezen felül a sisak lehetővé teszi a mérnöknek, hogy lásson sötétben és az álcázott dolgokat is láthassa.

Advertisement