AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
M41-E

Típus:

Impulzus működtetésű

Tár mérete:

  • 100 lövedék/tár- ember elleni
  • 100 lövedék/tár- páncéltörő
  • 75 lövedék/tár- szivárvány követő

Lőszer:

  • US M309 10 mmx24
  • M40-es Gránátvetővel

Hatótáv:

  • 500 m (legjobb esetben is 100 m-ig pontos)

Elméleti tűzgyorsaság:

  • 700 lövés/perc

Tűzmód:

  • Automata
  • Félautomata

Tömeg:

  • 4,8 kg

Mellékletek:

  • PN 30 mm (korai modell)
  • Lámpa
  • Hangtompító

Feloldásához szükséges:

  • 500 $
  • M41A Pulse Rifle
2196059390

Gyártási időszak:

2180 - 2193

A galaxis szerte ismert és használt M41 széria utolsó darabja, ami a CMC soraiban az Alien-Föld háború kezdetén is hadrendben volt (valamikor a 2180-as években állították hadrendbe), de egy malőr miatt két impulzus karabélyt is M41-E néven adtak ki, ennek háttere ismeretlen, de tény, hogy két teljesen különböző fegyver ugyan azon név alatt van rendszeresítve.

A korai modellű M41-E 500 méteres hatótávolságú gépkarabély. Félautomata, illetve teljesen automata üzemmódban is lehet vele lőni. Lőszere lehet 100 lövedék/tár- ember elleni, 100 lövedék/tár- páncéltörő és 75 lövedék/tár- szivárvány követő. Van egy 30 milliméteres gránátkilövő a cső alatt 100 méteres hatótávolsággal (a képregényben nem látni, de a könyvben írnak róla). Az irányzéka rossz. Pár 100 méterről csoda ha eltalál az ember egy metrókocsi nagyságú tárgyat, de közelre kiváló. Mindent átüt, amin nincs VII-es típusú pókselyem páncélzat (összehasonlításképpen az M3 páncélzat 3-as típusú, tehát sanszosan a nehéz páncélba bújt ellenség sem lehet védelemben). A gránát csoda ha 50 méternél távolabb repül. A fegyver teljes súlya 4.8 kg, ami a legkönnyebb M41 szériás fegyver, még ha semmi hasonlóságot nem is mutat a széria többi tagjával.

Ezzel szemben a kései modellű M41-E bár szintén 100-as tárral működik, de a fegyver kinézete gyökeresen eltérő. A cső alatti gránátvető nincsen, helyette van egy hatalmas lámpája, illetve opcionálisan felszerelhető egy hangtompítóval. Az elméleti tűzgyorsasága 700 lövés/perc, többet nem tudni róla.

Advertisement