AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Omni Tech első és egyben egyetlen bolygója. Bányász telep személyzetét minden átvizsgálás nélkül önként jelentkezőkből töltötték fel. Így történt, hogy H. P. Lovecraft művei által fanatizálódott Esoteric Brotherhood Of Cthulhu nevű szekta beférkőzött a kolóniára. Tény, hogy 15 év alatt nem történt semmi „különös”, ám 2099-ben a szekta megtalálta amit kereset. Azt hitték, hogy R'lyeh elveszet városát találták meg ahol Cthulhu szunnyad. Természetesen egy ősi eltemetett templomot mi tele volt idegen tojásokkal.
Négy és fél év után érkezett csak meg a legközelebbi céges hajó, de csak 104 hullát találtak. Természetesen a szekta léte is kiderült és pletykák lebbentek fel. Lázadásról, egy idegen értelmes faj támadásáról és persze arról, hogy sikerrel megidéztek egy démont. Igazság nem derült ki.

Cég egyetlen planétáját nem hagyta veszni, új kolóniát hozott létre. Bolygó szépen zöldült és nőt a lakossága. Első Idegen háború miatt a cég ide költöztette át teljes apparátusát és infrastruktúráját a Földről, már amennyit tudott.

Szerkesztői megjegyzés:
Képregényben igen más nevek szerepelnek, mivel feltehetően jogi dolgok miatt a valós író és művei/karakterei nevét nem használhatták az alkotók. Ám mi a valósat vesszük. Előbb a valóságnak megfelelő, utána a képregény változata:
Esoteric Brotherhood Of Cthulhu -I- Esoteric Brotherhood Of Tulitu
Cthulhu -I- Tulitu
R'lyeh -I- R'lek

Advertisement