AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
OWLF.png

Val Verdében lezajlott incidens után, melyet csak Alan "Dutch" Schaefer élt túl alapította meg az USA. Teljes nevén Other World Lifeform Taskforce. Teljesen titkos szervezet, tagok a szervezet által az idegen lényekről, elsődlegesen a predatorokról gyűjtött információkat ismerik. Legmodernebb eszközök álltak rendelkezésükre, USA-n belül szinte tejhatalmuk volt. Csak az elnök állt a szervezett fölött. (Meg más háttérben megbúvó nagy hatalmú alakok.)

Szervezet első vezetője Homer Phillips tábornok volt. Félt egy fajok közti háborútól. Így az OWLF feladat az volt, hogy biztosítsa, hogy a predatorok kényük, kedvük szerint vadásszanak és senki ne zavarja meg őket. Féltek hogy a visszatámadás felbőszítheti a predatorokat és bosszúból kiirthatják az emberiséget. Alan "Dutch" Schaefer bátya rendőr volt New Yorkban. Öcse eltűnése nem hagyta nyugodni, majd szembesülnie kellet a predatorokkal. Nehezen de Schaefer meggyőzte Phillips tábornok, hogy vissza kell támadni. Ez odáig fajultak, hogy New York utcáin nappal került sor az összecsapásra, miben még a bűnözők is segédkeztek a predatorok ellen. OWLF repülőgép baleset fedősztorit alkalmazta az incidensre.

Emory Mavis tábornok veszi át a szervezet vezetését. Homer Phillipset félre ültetik egy kényelmes állásba. Nem szerzett technológiát és bár a világgal sikerült elhitetni a repülőgépes történetet, így is túl sok szemtanú volt. Emory Mavis tábornok készült az összecsapásra, ellenben predatorok nem kerültek elő. Így a szervezet részt vett az USA mocskos ügyleteiben. Mint pl. terroristák kiképzése.

Szovjetunió megszűnésekor egy predator hajó zuhan le szibériában. OWLF akcióba lép, nem akarják hogy a Szovjetunió/Oroszország hozzá juthasson. Schaefert ismét belerángatják. Bár csak egy predator marad életben, a hajó felszáll, ellenben Schaefer és az orosz Ligacseva hadnagy hála felrobban. Mind két ország eltussolja az ügyet.

OWLF 2004-ben feltehetően elnöki engedély nélkül dobatott atombombát a kolorádói Gunnisonra. OWLF eddigre többször is szembe került predatorokkal, ellenben ekkor szembesültek az idegenekkel. Fertőzés terjedése és félve az igazság kiderülésétől Stevens ezredes atomot dobatott a városra.

OWLF feltehetően még sokáig működik. Ellenben a predatorok levadászását a Borgia Industries végzi el. Nem ismert, hogy az OWLF-nek mekkora köze van ehhez, ellenben 2004-ben a megszerzett váll-löveget Stevens ezredes Ms. Yutaninak adta át. Így feltehető, hogy az OWLF megegyezett a Hunter Borgiával. Borgia halála és a cég Weyland általi felvásárlása után megalapítják a Spearheadet, melyet ENSZ és Világtanács által felügyelt szervezet volt.

Advertisement