AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Bolygót a Weyland Yutani társaság birtokolja. Hivatalosan nem terraformálták sőt kolónia sem épült rajta. Miután a Föld már tiszta volt hivatalosan az ICC hosszas éveken át tartó mérlegelések után elrendelte az idegenek szisztematikus kiirtását mindenhonnan. Az eddig hivatalosan legálisan működő idegen laborokat is fel kellet számolni. Természetes a nagycégek és más érdekeltségek ezzel nem értettek egyet, ezért titokban akarták folytatni a kutatásokat.
WY ekkor húzta elő a fiókból az „élettelen szikla” besorolású bolygót a PCW9512-t. Igazából a bolygó változatosabb élővilággal rendelkezett, mint a legtöbb bioszférával rendelkező földszerű bolygó. Persze ezt csak a cég bizonyos körei tudták. Bolygón előzőleg már végeztek kutatásokat. Bolygó élővilága gyors alkalmazkodású és gyors szaporulatú. Tehát az idegenek nem fogják egykönnyen letarolni az egészet, hosszútávon bele épülnek a bolygó élőrendszerébe, mint legfőbb ragadozók.
Nova Maru teherhajó feladata volt az idegenek bolygón való kirakása. Az idegenek viszont elszabadultak, a hajó pedig lezuhant. Egy túlélő pedig a hajó önmegsemmisítőjével felrobbantotta a hajó maradékát. Négy év múlva ért csak ki a legközelebbi űrhajó, SzT Péter Misszionárius hajó jelentése alapján a bolygón életnek nyoma sem volt, sem Nova Maru roncsainak.
Négy év sok ide. Felvetül a kérdés, hogy más hajó mért nem ért ki előbb? Főleg CMC járőrhajó. Természetesen korrupció a legelső nyilvánvaló válasz. A másik, hogy egy önmegsemmisítő nem képes egy bolygó mindennemű életét kiirtani. Ama négy év alatt bizony történt valami más is a bolygón.

Advertisement