AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
P széria

CH:

  • Igen

Ára:

  • 500$
  • 25$/db kar (új, tartalék stb.)

Gyártás:

  • 2185 -

Le se tagadhatja a tervező a fanatizmusát a már több mint 200 éve létező Star Wars világ felé. Lényegében a P széria a Csillagok Háborúja Probe droidjainak koppintása. Felderítésre, mintavételre, illetve szervizmunkákra alkalmazzák őket. Bár kicsik, de éppen ezért alkalmasak magasan elhelyezkedő elektronikai berendezések javítására is. Öt karjuk lehet összesen. Több különböző kartípust gyártanak. Mesterséges intelligenciájuk fejlett, szükség esetén új műveletek taníthatóak nekik, úgymint új karjaik használata. Egy szervizmunkákra alkalmazott p droid átállítható mintavételi munkára is. Képesek önálló döntéseket hozni. Alphatechnél valaki nagyon szórakozott kedvében lehetett, mert készült hozzá olyan program, ami lehetővé teszi, hogy a kis droid "szája" be ne álljon. Persze ez egy amolyan extra kiegészítés, nem alap tartozéka.

Harci típust nem gyártanak, ám némi idő ráfordítással és a karok megbuherálásával képesek kézifegyvereket használni.

Funkciók

Droid képes elsajátítani a Mérnök I és II, Informatikus I és II, Szanitéc I skilleket. Tehát képes egyszerűbb sebeket ellátni, összevarrni. Fizikai erőt nem igénylő szervizmunkákat ellátni, mint kisebb hegesztések, elektronika javítása stb. Továbbá számítógépekre rácsatlakozva képes használ azokat.

Skilleket skillpontért lehet tanítani.

Egy droid elláthat orvosi funkciót (Szanitéc I). Vagy elláthat szerviz funkciót (Mérnök I-II és Informatikus I-II megfér egymás mellet. Számítógépekre való csatlakozáshoz elég egy kar, másik négy marad szervizes.)

Ezek mellet elláthat olyan funkciókat is melyekhez nincsenek skill. Pl. mintavétel, felderítés, mások fülének csipkedése stb.

Advertisement