AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Pandora outpost

A kolónia az ICC területének szélén van, így eléggé kevés energiát fektetnek a törvények betartásában. A világnak elég kellemetlen, de lélegezhető atmoszférája van, a gravitáció földhöz közeli. A felszín legnagyobb része vízzel van borítva, a kevés szárazföld pedig 4millió emberrel van telezsúfolva. Tervben van a szárazföld bővítése, hogy még nagyobb legyen a kolónia befogadóképessége. Őshonos bioszférával nem rendelkezik.

Azt mondják pár kutató csapat tovább ment, az ismer világegyetem szélén túl, de nincsenek jelentések az eredményekről. (úgyszólván eltűntek) A bolygón hatalmas az aránya a droghasználatnak.
Lezüllött társadalom pedig termékeny talaja volt egy idegen fertőzésnek. Nem sokkal a Föld eleste után Pandorán is megjelentek a szektások, főleg a droghasználók csatlakoztak a szektákhoz. Valami úton-módon pedig idegenek a bolygóra kerültek. Talán egy földi menekült hajóról. Nem tudni. A CMC a központi régiókat sem tudta kordában tartani nem hogy a peremi bolygókat. Lényegében segítséget sem kaptak. Néhány száz túlélőről tudni hivatalosan.

The Outpost

Egy űrállomás Pandora orbitális pályáján. Híres a feketepiacáról, a csempészek itt adnak tovább áruikon és nem kell tartaniuk a Társaság büntetéseitől. Egy nap valaki idegen tojásokat hozott be és hamarosan alienek özönlötték el a helyet. Egy predator megfordult itt, hogy elkapja örök ellenségét egy nőt, aki évekkel korábban elvette egyik szeme világát. A nő szerint a ragadozó kijutott.

Advertisement