AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

A kolóniát Alexandria fellázadása miatt építették, hogy ellensúlyozzák a hatalmas veszteséget. A terraformálás gyorsan kész lett és a levegő teljesen lélegezhető, a környezet viszont elég zord, hideg és nagyon szeles. Ennek a világnak a főbb épületei föld alá lettek építve, a körülmények miatt, illetve a biztonság miatt. A biztonság itt a lázadás megakadályozásában értendő, a CSC nem kockáztathatott még egy lázadást egy ilyen fontos bolygón, így a bolygó egy hatalmas rendőrállamként működik, ahol a polgárok elég megszorított környezetben élnek. Starview mellett ez a másik nagy esélyes a CSC új főhadiszállásának.

Az állandó feszültség végül katasztrófához vezetett. Az így is forrongó lakosság pánikba esése elkerülése érdekében eltitkolták, hogy halott szektásokat találtak szétrobbant mellkassal. A cég magán elit hadereje és Gyarmati egységek kezdték meg az idegenek üldözését, titokban. Ám ebből az emberek azt látták, hogy még a csatornában is állig felfegyverzett katonák masíroznak. Nem tudni miért, csak azt tudni, hogy a kormányzat épülete előtti tüntetésen tört ki a vérontás.

Az, hogy egy rendőr húzta meg véletlen a ravaszt, vagy hogy egy rendőrt lőttek le elsőnek… nem tudni. De az utcai harcokba muszáj volt erősítést hívni. A maradék idegeneket kereső katonákat pedig lázadok rajtaütéseken ölték meg. Végül a vértengerből előmásztak az idegenek.

Alexandria blokádjából kellet haderőt elvonni a fertőzés megállítására. Lakosságnak több mint a fele odaveszett. Végül a vértenger elmosta a maradék lakosság és a kormányzat közti feszültséget.

Talán mégis lehet, hogy valamikor virágzó kolónia lesz eme bolygóból ennyi vér után? Lehet…

Advertisement