Pempőnyers1.jpg

Pempő egy nyálkás, zselés valamelyest áttetsző anyag, mely sokféle színt elegyíthet. Leggyakrabban sárga, vagy kék. Pempőnek nagy szerepe van az idegenek életciklusában és a Második Idegen Háború alatt folyt kutatások után az emberi gazdaságban is.

Elsősorban királynők kifejlődésében van szerepe. Kifejlett királynő által termelt feromonok blokkolják más idegenek pempőkiválasztását. Bár elektrosokkal minimális mennyiséget ki lehet belőlük váltani. Igaz ekkor a folyamatosan termelődő nyálkával keveredik, így ebből ki kell vonni. Ez roppant minimális mennyiség. Királynők az egyedüliek, kik termelik egy fészekben. Pempőt organikus zsákokban gyűjtik. Nem tudni, hogy mért halmoznak fel ennyit, azt sem, hogy mely életciklus/kaszt szokott fogyasztani belőle és mennyit. Szükség esetén a pempő tartalék tápanyag és dopping. Tojások mellet a pempőt védik vadul az idegenek, mert ha meghal a királynő, akkor pempő segítségével hamar lehet új királynője a fészeknek.

Királynők és empressek pempője megegyezik. Az anyakirálynő pempő viszont sokkal erősebb, speciálisabb anyag. E nélkül valószínűleg egy hónapba is beletelhet, míg az új anyakirálynő teljesen kifejlődik és megerősödik.
Egy biztos. Emberiség történetében volt arany láz, volt fekete arany láz, és most van „idegen arany” láz. Pempő segítségével elő állíthatóak teljesítményjavító szerek, orvosságok és természetesen drogok. Nem is akármilyen.

Alábbiak tartalmaznak pempőt:[edit | edit source]

Játékmechanika:[edit | edit source]

Alien játékosok számára a pempő egyfajta fizetőeszköz. Ebből pótolhatják követő NJK-ikat, készíthetnek tojást vagy fészekgócot. Minden túlélt kalandért jár egy pempő, függetlenül a sikerességtől vagy sikertelenségtől. Hosszabb kaland részjutalom osztásakor is jár az egy pempő.