AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Oldal célja: Wikia mechanizmusainak tesztelése. (Nem vagyok profi)

Runner

Szöveg

Szöveg2

Sok mindentől függ egy idegen külleme. Továbbá nem hibrid sem a runner, sem a predalien. Az idegenek egyedfejlődése úgy épül fel, hogy a gazdatestből át vesznek bizonyos elemeket, ezek legtöbbször hasznos dolgok. Repülés vagy jobb úszás. Persze mivel a tollak nem öröklődnek, így a madarakból kifejlődött idegenek nem képesek repülni. Kifejlet idegen nagyobb, mint a gazdatest, bár ez nem mindig igaz. Valamikor az élőhelyhez való alkalmazkodás miatt kisebb lesz a kifejlett lény, mint a gazdatest. Végtelenek a variációk. Vannak ismertebb variánsok, és kevésbé ismertek. Ismertebbek ezért ismertek, mert az ember gyakorta futott össze ilyennekkel.

Ilyen a runner, ami négylábú állatokból kel általában ki (rendszerint a kutya ill. nagymacska félékből vagy hasonló létformákból kikelet idegen a runner), így érzékszervei is fejlettebbek kicsit, úgymint lábai. Koponyája általában teljesen sima, farka talán picit hosszabb az átlagnál. Rendszerint négy lábon közlekednek.

Az „átlagos” xenomorph a „dron”, emberekből kel ki, ereje nagyobb a runnerénél, ám kicsit ügyetlenebb és lassabb kistestvérénél. Koponyája bordázott, bár van kivétel. Magasabb, mint egy runner és robosztusabb, embernél nagyobb akár egy méterrel is. Az emberek nagy része erre a variánsra gondol, mikor az idegenekre gondol, holott csak egy variáns a sok közül. Amikor általánosságban beszélünk az idegenekről, akkor eme variánst vesszük alapul.

Predalien

A predalien erősebb, mint a dron és a yautja faj tagjaiból születik, megtermékenyítés után. Akkora vagy még nagyobb, mint egy vadász, feje általában rövidebb és csápszerűségekben végződik, amit a ragadozóktól örökölt, szintúgy mint a pofáján elhelyezkedő csáprágókat. Hangja is valamelyest a vadászokéhoz hasonlít, kerregő üvöltő hang vegyül a rikoltozáshoz, így túlvilági hangot adva. Mivel egy vadászból kel ki, nem csak tulajdonságait, de belső jellemzői egy részét is örökli, ezzel félelmetes ragadozóvá téve. Rendkívül ravasz és nagyon jó vadász. Ám ritkább, mint a másik két fajtája, mivel egy yautja nem adja könnyen a bőrét egy arcmászónak.

Monkyalien

Továbbá kevésbé elterjedt, de ismert variánsok még, mikor az idegenek exotikus állatból kelnek ki, például majomból, így nagyon hosszú és erős farokkal és hosszú karokkal felruházva a gazdatestből kikelt lényt. Ezzel roppant fürge mászó lény jön létre.

Xenoraptor

Létezik még a Deinonychosauriából (pl. Velociraptor) vagy más hasonló dinosaurusból kikelt idegen, a xenoraptor, az első xenoraptorok a Blioron voltak megtalálhatóak, mivel az ott létrehozott őslény park és vadászparadicsomban elszabadultak az idegenek, így nem csoda, hogy pár ilyen lény is született. Ez a fajta leginkább a vadászok bolygójára jellemző. Bár az is igaz, hogy a madarakból kikelt idegenek röpképtelenek, mivel a tollak nem öröklődnek, így kinézetileg a xenoraptorokra hasonlítanak. (bár ennek másik oka, hogy a raptorok és madarak is maniraptorák)

Pilotaalein

Pilótából kikelt alien, lényegében azonos az emberből kikelttel, csak éppenséggel sokkal nagyobb. Ha a még ki nem fejlet alienre, nem hat egy királynő feromonja, akkor nagy eséllyel az útjába kerülő fészek királynője akar lenni. Vagyis meg akarja ölni a királynőt, ha az, nála gyengébb, de persze az nem hagyja magát. Ha hatnak rá feromonok, akkor ilyet feltehetően nem tesz. Ez a fajta viselkedés elméletek szerint a pilótáktól örökölt határnélküli sötét gyűlöletből fakad.

A következő furcsa teremtmény, egy röpképes élőlényből kikelt xenomorph, a legfontosabb tulajdonságot, a repülést örökölvén ezzel, bár megesik, hogy a szárnyak csökevényesednek. (Madárból nem kell ki röpképes alien, mivel a tollak nem öröklődnek.)

Kígyótestű

Illetve a kígyótestűekből született, általában robosztus egyedek, amiknek leginkább a felső izomzatuk erős, lent viszont lábak helyett csak egy óriási farok kap helyet ezzel limitálva a sebességüket. Viszont mindig van elülső végtagjuk, igaz lehet, hogy csökevényes, de mindig van az idegeneknek minimum egy pár végtagja.

Ugró

Egy pár végtag nem mindig karokra vonatkozik. Az úgynevezett ugróknak rendszerint hátsó lábaik vannak. Futva, közlekednek. Ugró nevük onnan ered, hogy egyes bolygókon vannak olyan lények melyeknek nincs csak egy pár lábuk és azzal ugrálva közlekednek. Az ebből kikelt idegenek úgy szintén csak lábakkal rendelkeznek, és futva / ugrálva közlekednek. Ez kicsit komikus tud lenni, viszont cserébe eme lények sebessége egy futó (runner) sebessége lehet. De persze pl. kenguruból kikelt idegen is ide sorolható, viszont neki vannak karjai.

Mivel az idegenek számára nem lételem a levegő semmilyen életciklusban, így megeshet, hogy a fészek víz alatt épül fel és persze, az hogy gazdatest valami féle vízi lény lesz. Az így kifejlődött xenormphokat rendszerint úszónak (swimmer) nevezzük. A sima idegen is képes roppant ügyesen úszni, de az úszok gazdatestüknek hála még hatékonyabbak. Testük áramvonalas, ujjaik közt úszóhártya nőhet, viszont a jobb úszás érdekében farkuk teljesen megváltozhat. Így a fullánk teljesen el is tűnhet a farki méregmiriggyel egyűt, ezek helyét pedig egy farokúszó veszi át, mivel a lény még gyorsabban képes haladni. Szárazon esetlenek, de képesek haladni, ezért rendszerint inkább a vízben maradnak.

Chrysalis

Chrysalis alapvetően olyan lényekből kel ki melyek koponyája bizonyos része kemény csont. Mint pl. muflon vagy bivaly. A kikelt idegen koponyája roppant erős, legtöbb lövéstől semmi baja nem történik, de nehéz fegyverek ellen már nem elég. Gazdatesttől függő, hogy a tülköket öröklik-e. Roppant alattomosak ezek a lények. Egyes példányok képesek összegömbölyödve labdaként haladni rövid ideig. Gyakorta fejlődnek tovább praetorinná.

Csatolmányforrások:

http://vytor.deviantart.com/gallery/?offset=24#/dknn1n

Advertisement