Praetorian.jpg

Megnevezés:

  • Életciklus
  • Játékos rang

Előfeltétel:

Királynő testőreiként ismertek. Gyakorlatban előfordulhat, hogy a segítenek a harcosoknak gazdatestet szerezni. Támadásokban gyakrabban vesznek részt, viszont nem hagyja el a fészket mindegyik. Elsődleges feladatuk a fészek, királynő, tojások és a pempő védelmezése. Ugyan abból a fajból kikelt preatorianok testmérete elég eltérő lehet. Van olyan praetorian ami egy termetesebb harcos testméreteivel egyezik, ellenben van olyan is, aminek a testmérete kétharmada a királynőjének. Páncélzatuk erős és szívós lények. Királynőhöz hasonlóan pajzsforma a fejük. Négylábú praetorianokat crushernek nevezik. Praetorianok mentálisan fejlettebbek sima harcosoknál, feromon álcával nehéz megtéveszteni őket.

Praetorianok két módon jöhetnek létre. Praetorint hordó arctámadó révén, vagy tovább fejlődik harcos idegenből. Ezt a folyamatot a királynő indítja el. Ekkor az idegen olyan feromonokat kezd el kibocsájtani, mi ingerli fajtársait és rátámadnak. Ezért el kell hagynia a fészket, míg teljesen átalakul. Átalakulás befejeztével ezeket a feromonokat sem termeli, visszatérhet a fészekbe, mint kifejlett praetorian.

Szükség esetén a praetorianok hamar képesek királynővé alakulni. Fiatal királynővé még vedlés nélkül is, de teljes értékű királynők csak vedlés útján lehetnek.

Palatine

Anyakirálynő testőrei, eddigi ismertek szerint egyszerre csak öt létezik és csak az anyakirálynő körül, nem távolodnak el tőle. Palatineok akkorák, mint egy emberből kikelt királynő. Bár praetorianok, inkább harcosokra hasonlítanak. Pofájuk mellet két szarvat viselnek. Méretükhöz képest nincsenek olyan jól páncélozva. Míg nincs rájuk szükség, addig a királynő körül vannak pempővel teli fészekgócokban.

Skillek

Extra páncélzat

30sp

A kis kaliberű lövedékek meg sem kottyannak a praetoriannak. Pl. M41A-tól minimálisan sérül a játékos, de a páncélzat ízesüléseinél így is sebezhető.