Predalien.jpg

Megnevezés:

  • Variáns

Játszható:

  • Igen
  • Berserker predaliennek felel meg

A predalien erősebb, mint egy drone és a yautja faj tagjaiból születik. Akkora vagy még nagyobb, mint egy vadász, feje általában rövidebb és csápszerűségekben végződik, amit a ragadozóktól örökölt, szintúgy mint a pofáján elhelyezkedő csáprágókat. Hangja is valamelyest a vadászokéhoz hasonlít, kerregő üvöltő hang vegyül a rikoltozáshoz, így túlvilági hangot adva. Bizonyos egyedeknél hiányzik a szekunder nyelv.

Mivel egy vadászból kel ki, nem csak tulajdonságait, de belső jellemzői egy részét is örökli, ezzel félelmetes ragadozóvá téve. Rendkívül ravasz és nagyon jó vadász. Gyakran előfordul, hogy a megölt lények koponyáit gyűjti. Ez a gazdatesttől örökölt viselkedési forma, hasonlót megfigyeltek már emberből kikelt idegennél is, Ravennél. Ritkának mondható, mivel ha predatorok fülébe jut egy ilyen lény léte, azt igyekeznek minél előbb levadászni, révén förtelemnek, fajuk ellen elkövetett sértésnek tekintik.

Berserker

Superpredator klán genetikailag felturbózott tagjaiból kel ki eme idegen. Predaliennél a gazdatest genetikai turbózása miatt sokkal erősebb és szívósabb. Nem igazán lehet általánosítani, mivel eltérő, hogy a klán tagjai milyen mutagénekkel kezelik magukat. Berserker idegenek esetében csáprágók általában csökevényesek és raszták is hiányozni szoktak.

Skillek

Szívosság

30sp

Sokkal több sérülést bír ki, kevésbé lassítják sebei. Regenerációja is gyorsabb.