FANDOM

Predatorok egyik szertartása hogy 3 fős csapatokban küldik ki a fiatal vadászokat, hogy öljenek meg egy Quatza-Rijt. Ezzel bizonyítják, hogy képesek csapatban dolgozni és hasznos tagjai a klánnak. Csak hosszú évek vadászatai közben szerzett tapasztalt után képes egy yautja egymaga megölni egy Quatza-Rijt.

Lény vitathatatlan csúcsragadozó a bolygó sivatagos területein. Nőstény tojások kikeléséig vigyáz azokra, utána viszont nem foglalkozik az utódokkal. Egyedek csak párzási időszakban találkoznak. Igen territoriális lények. Területükre betévedő predatoroknak nem igazán kell a lény után kutatni, hiszen, ha az tudomást szerez a betolakodókról, maga megy a vadászok elébe.

Ceremóniás Quatza-Rij maszk

Rangidős predatorok hordják ezt a ceremoniális maszkot mikor útjára küldik a Quatza-Rij-re vadászó ifjonc csapatokat. A maszk Quatza-Rij bőrből és csontból van. Nincs benne semmi elektronika mivel ezt nem használják vadászatkor. A maszk elején van 3 sárga pont, ami a 3 fős csapatokat jelöli és a csapat erejét szimbolizálja. A predatorok lézer irányzéka erről a három pontról lett mintázva.