AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Röképes1 - Draco királynő

Megnevezés:

  • Variáns

Játszható:

  • Draco és Wyvern

Tollak nem öröklődnek, de bőrszárnyas lény esetében más a helyzet. Előfordul, hogy az idegen nem képes repülni, mert nem adoptálódott át megfelelően a szárny. Gazdatestek szempontjából sem széles a paletta. Az viszont elmond valamit, hogy a Föld bukása után a földi empress wyvern típusú volt. Ráadásul hatalmas példány, ennek ellenére könnyedén volt képes repülni, könnyedén tépte szét az A-szériás óriás praetoriant. Egy űrrakéta hajtóművéből kiáramló tűzoszlopot is kibírt.

Wyvern

Egy pár láb és egy pár szárny. Csak olyan állatokból kel ki miknek két szárnyuk és két lábuk van. Óriásdenevér, Pterosaurus például, ennél a változatnál földi példát is lehet mondani. Előny: Stabil repülők, jól manővereznek. Hátrány: Nincs karjuk, így szájjal, és farokkal tudnak támadni. Szárnyaik karmaival is tudnak támadni, de ügyetlenül, lényegében a fő támadó fegyver a karok kiesnek/hatékonyságuk nagyon csökken.

Draco

Két pár láb és egy pár szárny. Csak olyan állatokból kel ki, miknek négy lábuk és két szárnyuk vannak. Proteusi vízköpő pl., bár ezt kijátszani nehéz. Ilyen földi gazdatest nincs, csak más bolygó fajai közt van. Előny: Ugyan úgy képesek támadni, mint egy normál idegen, révén vannak szabad mellső végtagjaik. Hátrány: Repülősre nagyobb hely kell, mint a wyvern-nek. Továbbá rosszabbul manővereznek.

Előfordulhatnak még speciálisabb röpképes idegenek, de szerencsére a különböző élő bolygók állatvilágai hasonlóak a földihez.

Skillek

Szarny1

Szárny izomzat I

20sp

Wyvernnek alap (ingyenes), Draconak nem.
Javítja a kitartást, így gyorsabban és tovább képes az idegen repülni.

Szarny2

Szárny izomzat II

30sp

Praetorian ranggal is képes repülni, ám ügyetlenné válik. (Olyan mintha egy sima idegennek nem lenne meg az első szint, tud repülni, de ügyetlen.)

Szarny3

Szárny izomzat III

40sp

Praetorian ranggal is képes úgy repülni, mint egy már tanult idegen.

Siklas

Siklás

20sp

Erősebb felfele áramló légáramlatokat eme skill nélkül is képes meglovagolni a JK, ám eme skillel a gyengébbeket is képes kihasználni.

Manover

Manőverezés

50sp

Erdőben és más szűk helyeken könnyen képes az idegen kikerülni az akadályokat. (Ez a skill nem jogosítja fel szűk folyósokban való hiper-szuper repülő mutatványokra a játékost.)

Advertisement