AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Félautomata távcsöves puska, amely nem éppen sikertörténet. Zárt terekben egyáltalán nem javallott használni, ereje kicsi, még közel-közepes távból sem tud egy kifejlett idegen fején lyukat ütni. Hatótávja csupán 450 m, az 5,56 mm-es miatt jó emberek ellen, de csak ha nem viselnek páncélt. Viszonylag nagy a visszarúgása, ráadásul kakaskésleltetőt kapott, ami azt jelenti, hogy a lövések között várni kell egy ideig. Ez azért van, nehogy a fegyver csöve szétmenjen, a késleltető pedig meggátolja a kezelőt abban, hogy lőjön. Bár ez a funkció csak opcionális, kapható olyan, amiben nincs meg, ekkor a kezelőnek kell figyelnie, mert talán nem az első pár lövésnél, de idővel a cső szétmehet. A távcső 4x-es nagyítást enged meg, opcionálisan lehet éjellátót felhelyezni a távcső helyére.

Csupán azért létezik, mert könnyű gyártani és olcsó. Egyáltalán nem az idegenek ellen tervezték, hanem puhább testű élőlények, mint mondjuk emberek ellen. A Föld bukása miatt a hadi gyárak odalettek, átmenetileg kellett valami gyorsan és könnyen gyártható fegyver, ami betöltheti a mesterlövész szerepkört, míg a különböző gyarmatok gyárai át nem állnak fegyverek gyártására. Civilek is vásárolhatják, de főként a rendfenntartók és egyes alakulatoknál található meg.

Advertisement