AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Runner.jpg

Megnevezés:

  • Variáns

Játszható:

  • Igen

Runner alap meghatározása szerint kutya, birka, nagymacska és ezekhez hasonló fajok lehetnek gazdatestek. Drone idegennél kisebb, négy lábon közlekedik, koponyája sima, színe rozsdabarna, sötét barna. Hátán nincsenek légcsövek, se függeszkedő tüske.

Ez a fajta meghatározás téves, mivel nagyobb gazdatest esetén nagyobb lesz egy drone idegennél, arányaiban több a sima hátú runner, ez tény. Runner idegenek banán alakú fejjel rendelkeznek, leginkább négykézláb közlekednek és a gazdatestük négylábú lény volt. Általában igen fürgék, bár ez függ a gazdatesttől és az idegen testméretétől. Gyakran folyamodnak offenzív lerohanó taktikára.

Runnerek változatos küllemmel rendelkezhetnek, hála a széles gazdatest palettának. Számos földi négylábú rendelkezik szarvakkal, tülkökkel, ez a belőlük kikelt runnerbe is öröklődhet. Crucibleön honos gránitbéka hímekből kikelt runnerek esetén farok végi penge helyet buzogány található, emiatt nem képesek mérget használni. Nagy termetű runner praetorianokat szokás crushernek is nevezni.

Skillek

Fürgeség

20sp

Az idegen még nagyobb gyorsasággal képes rohanni. Lassab autómata fegyverek lövedékeit képes elkerülni.

Advertisement