AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Conestoga hajótípus sikere nem abban a pár tucat legyártott példányban keresendő, hanem a Conestoga ihlette többi hajótípusban. Nem csak harcászati hajókat ihletet, hanem sima közönséges civil hajókat is. Sailer erre kitűnő példa. Alapvető tervekben megegyezik a Conestogával csak kisebb. Perszer a harcászati technológiák hiányoznak róla. Nem rendelkezik dokkal, mely képes lenne kisebb repülőegységeket fogadni. Továbbá alapjáraton semmiféle fegyver nem található rajta. Ám engedéllyel kisebb önvédelmi fegyvereket fel lehet rá szerelni. Üzemanyaga úgyszintén lítium-hidrid, mint a legtöbb űrhajónak.
Rendelkezik egy zsilippel, és egy rámpával a hasi oldalon mely hátrafele nyílik. Három masszív leszálló talpa van, így bolygókon is képes leszállni, ellenben az ihlető hajótípussal.
Felszereltség terén mindenben próbálták a civil igényeket kielégíteni. Így egy automata robotdoki is az alapfelszereltség része. Igazából ez amolyan „hétvégi űrhajó”. Pénzesebb emberek számára ideális csillagközi utazást képes biztosítani. Önjelölt hobbi felfedezők is előszeretettel használják a kielégítő alapfelszereltsége miatt.

Hajó szűkös hídja

Advertisement