AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

A CSC első terraformáló projektje volt. A kolónia nagy része üres, át lett telepítve a Starview-ra, a toxikus atmoszféra és a kén mocsarak nagyon dacoltak a terraformálással, és évtizedek után a terraformálási nehézségek miatt, a projektet átköltöztették a jóval barátságosabb környezetű Starview-ra.

Rengeteg kutató labor van szétszórva bolygó szerte, technikusok és kutatók által lakva. Az állomások feladat mindnek más és más, de általában a bolygón őshonos, illetve más életformák adaptációját és tulajdonságaikat vizsgálják. Nagyon sok bioszintézissel és biogenetikával foglalkozó szakember lízingeli az állomásokat, hogy miért azt senki sem tudja, ahogy a laborok valódi mivolta is titkos. Ám azt rebesgetik, hogy a Summit, Stoner 1, és a Paragon kolóniákon való munkákhoz szükséges pénzt a CSC ezeknek a laboroknak a bérbe adásából nyeri.

A bolygó élővilága viszonylag kezdetleges. Halak és kétéltűek jelentik az evolúció magasabb fokát. De van azért egy-két evolúciós furcsaság.

Feketetest korall:

Saint Johnon találták ezt az életformát. Az anyag hasonló a földi korallokhoz, ám különleges tulajdonsága, hogy cellákban tárolja a napfény energiáját, hogy később a saját növekedéséhez használja azt. Ez rendkívül hasznos életformává teszi energia szempontjából. A fiatal zord bolygók kolóniái zord környezetben való építésekor sokszor használják ezeket a biológiai naperőműveket.

Alakváltók:

Saint John-on fedezték fel őket, eredetileg azt hitték, hogy több új fajjal van dolguk, de egy idő után rájöttek, egy fajnak a különböző formái. 5-10 fontot nyomnak és különleges alakváltó képességük van, persze nem szó szerint, képesek a környezetükhöz alkalmazkodni. Felvehetnek vízi lélegző formát, mint egy hal, kétéltű formát, és szárazföldi levegőt lélegző formát. Nem akaratuk szerint váltanak formát, ha más környezetbe kerülnek, vagy az éghajlat változik, elkezdenek átalakulni. Pár nap, míg egy alakváltás végbe megy. Az alakváltók DNS-ét kutatók ezrei tanulmányozzák, valószínűleg nagyon értékes lesz a jövőben.

Táplálkozásukat is környezetükhöz igazítják. Különböző formák felismerik egymást, mint faj társat. Alakjukon kívül szervezetüket is képesek átalakítani a környezetükhöz mérten. Lényegében kihagyják a generációkon végbe menő evolúciót és rögtön saját maguk fejlődnek.

Advertisement