FANDOM

Predator Concrete Jungle "intro"

Predator Concrete Jungle "intro"

1930-ban New Way Citybe érkezik vadászni. Helyi egyik maffia vezetőjét Bruno Borgiát megöli. Majd Bruno felesége elé megy a férje fejével. A nő most szülte meg fiát, Huntert. Scarface nem volt elég körültekintő, levette a maszkját is. A nőnél volt egy revolver, mivel kilőtte a yautja egyik szemét. Vére a nőre és az újszülöttre fröccsent. Scarface menekülni kezdet felszerelésének egy részét hátrahagyva, a maffia emberei nyomában voltak. Egy épület teteje beomlott alatta és lezuhant. Hajójának önmegsemmisítőjét aktiválta, ám a robbanás hiába tarolta le a várost, ő a romok alatt életben maradt. Klánja száműzte egy kietlen bolygóra.

100 év múlva tértek vissza érte. Hunter felnőtt és egyike lett a predatorokra vadászó szervezeteknek. Scarface visszanyerheti a becsületét ha megállítja a férfit és a céget amit felépített. Ha meghal az már nem változtat túl sok mindenen, a Borgia Industries így is több tucat predatort fogott már el. Scarface súlyos veszteségeket okoz a cégben. Megöli Isabella Borgiát, és fiát is, Hunter Borgiát.

Magyar AvP Wikia:

http://hu.alienspredatoraliens-versus-predator.wikia.com/wiki/Scarface