AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Sargon IV

Weyland Yutani bolygója min bolygó felmérés és archeológiai ásatások folytak nem sokkal az Első Idegen Háború előtt. Viszont a bolygón volt egy idegen fészek mi kiirtotta a telepeseket. Telepesek még korábban egy járvány miatt segélykérő üzenetet küldtek, de valószínűleg napkitörés miatt nem hagyta el a rendszert a segélykérés.

Valójában:

A Társaság egy mesterséges vírust tesztelt. A vírusnak reakcióba kellet volna lépnie az telepesek DNS-ével. Ezzel pedig valamiféle védőmechanizmust alkotnia az idegenekkel szemben, hogy az idegenek ne nézzék a fertőzötteket gazdatestnek, se élelemnek, se veszélyforrásnak. Gazdatestes dolog pár telepes esetén össze is jött, de őket pedig lemészárolták. A WY még pár kísérletet tett eme módszerrel, de nem jártak sikerrel.

Shambleau rendszer2

L927

L927 egy méretes aszteroida min egy bányásztelep lett beüzemelve a Sargon IV kísérlet után.

Pilóta hajó

Patkó hajó

Shambleau rendszerben még található egy Pilóta hajó, tele tojásokkal. A Weyland csak jóval az L927-es beüzemelése után fedezte fel. De megelőzték őket. A Geholgod mentő expedíciója járt itt. Ám a cég később nem tartott igényt a hajóra, a WY le is csapott rá. A hajó tele volt idegen tojásokkal.
Főnyeremény volt a cégnek. Nem kellet többé idegenek után rohangálni, meglett a kísérleti példányok forrása.

Advertisement