AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Földhöz roppantul hasonló három kontinenssel rendelkező terraformált bolygó. Felszínének közel 80%-a víz. Egyik legelső kolónia ahol elkezdték a terraformálást és végül tökéletesre sikerült. Még évtizedekbe kerül, mire beáll optimálisra az éghajlati rendszer, viszont a terraformáló egységekre már nincs szükség, így lekapcsolták őket 2185-re. Ugyan ekkor nevezték ki a szektor fő bolygójává és nevezték át a szektort.

Egy cég sem birtokolja. Annak idején magánemberek pénzeltek mindent, nem osztozkodtak a cégekkel. Például egy skót nemes az egész skóciai birtokát áttelepítette ide kastélyostul, állatostul.

A bolygó éghajlatilag tökéletes mására sikerült a Földnek. Az óceánok sótartalma is szinte ugyan akkora. 2185-ig tízezer számra importáltak a Földről állatokat és növényeket hibernálva. Voltak köztük házi állatok, mint különböző fajtájú csirkék, lovak, juhok, marhák. Sőt az új tenyésztésű sarki marhát is meghonosították. (Minimális tápanyag mellet is jó húst produkálnak, és a hidegtől vastag barna/mustársárga bundájuk védi őket.)

Doedicurus vs titanis

Doedicurus és Titanis küzdelme. 2 millió éve még a Földön is volt ilyen…

Ezenfelül teljesen életképes ökoszisztémát is felállítottak. Legapróbb rovartól a hatalmas gyapjas mamutokig. Földi jégkorszakhoz hasonló ökoszisztémát építettek fel, olyat amibe még az ember nem rondított bele. Ez sikerült is. Bár a kardfogú tigrisekkel szemben a pásztorkutyák mit sem érnek. A Titanis nevezetű terrormadár pedig a paleontológusok kutatásai ellenére falkába tömörültek. Így nem kis fejfájást okozott a mesterségesen összeállított bolygó az embereknek. Révén nem minden úgy sült el, ahogy akarták. Ez számos ember életébe is került. Ellenben mégis élhető lett a bolygó és idilli.

A bolygó vezetése viszont leállította az állat importálást miután egyik állatokat szállító teherhajón idegen fertőzés tőrt ki. A hajón lévő gyakornok kadétok kik még 18 évesek sem múlt, ők állították meg az idegeneket. Igaz, ehhez elengedték az összes hibernált állatot. Az eset után a bolygó vezetése az ígértnél is több kreditet bocsájtott a kadétok rendelkezésére az Smaragd Zónán megnyitott Űrhajózási Akadémián. Eme eset után a bolygón voltak kénytelenek fogságban vadállatokat tenyészteni, illetve klónozni.

Smaragd Zóna a fenntartható fejlődés híve. A több mint 20 milliós lakosság az 1776 nagy esemény tisztelői. Ez korántsem az USA-val való szimpatizálásukat jelenti. Sőt! A Smaragd Zóna önálló ICC-től független köztársaságot akart létrehozni.

Földi idegen invázió kitörése idején a Földről menekülőkkel akarta gyarapítani a lakosságot és az ICC ellen fordítani őket. Ám a menekültek közt több fertőzött egyén is volt. Így a bolygó azonnal elzárkózott. Ezrek haltak meg a bolygó körül keringő teherhajókon. Volt olyan hajó mit az idegenek irtottak ki. Volt olyan, amin éhen haltak. Smaragd Zóna pár kisebb Erkaméder és Silver hajójából álló flottája a hajtóműveiket lőtte ki. A bolygó lakossága elpártolt a szakadár pártok mellől. Így a demokrácia „áldásos” hatásának hála a lakosság megosztott lett. Egyesek ki akarnak lépni az ICC-ből, egyesek pedig az Gyarmatügyi sereg védelme miatt nem akarnak.

A demokrácia végül majdnem polgárháborúhoz vezetett. Az egészet annyi csillapította le, hogy a környező kisebb kolóniákon mind felütötték fejüket az idegenek. Végül Smaragd Zóna borotvapenge élen táncolva az ICC-ben maradt. De amint a szakadárok szereznek többséget a parlamentben, akkor a bolygó biztosan kilép. Ha pedig kilép, akkor más bolygók is elkezdenek kilépni. Akkor pedig a Gyarmatügy kegyetlenül lecsap. Vagy még rosszabb, a kezdeti kaotikus időben az idegenek csapnak le. Eme tudatban félelemből maradt ICC tag a bolygó.

Advertisement