AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Spearhead

Titkos globális biztonsági erő, melyről csak az ENSZ és a Világtanács tudott. OWLF testvérszervezete, a Spearhead vette át a harci tevékenységeket. A szervezet Hunter Borgia halála után vált aktívvá, ám alig 10 évet élt meg.

Vezetője John Dancer volt, egykori brit admirális. Spearhead központja Birmingham, mely ekkor Anglia fővárosa. Londont elöntötte a tenger a globális felmelegedés miatt. A főhadiszálláshoz egyik rejtett út egy régies könyvesbolton át vezetett. Nem a Spearheadnek építették a helyet eredetileg, atomháborús földalatti titkos bunkerrendszer ahova beköltöztek.

Spearhead alakulatok tagjainak a kisagyba beépítettek egy nano-neuroprocesszort. Ez az implant átlagosan 170%-al javítja az emberi reakció időt. Az implant ignorálja az agy korlátozását az izomok használatában, gyakorlatilag az ember teljes izomerejét képes kihasználni. Vegyünk egy átlag csimpánzt és egy jó kondícióban lévő átlag embert. Az embernek vannak nagyobb izmai, mégis a csimpánz könnyen kicsavarja és kitöri az ember karját. Az emberi agy korlátozza a kifejthető izomerőt. Pontos ok nem ismert, valószínűleg azért, hogy az ember ne terhelje túl magát, ezzel ne károsítsa a szervezetét. Érdekes, hogy a többi állat faj nem terheli túl magát és nincs is eme agyi korlátozásuk. Predatoroknál sincs meg eme agyi korlátozás, ezért is lehet hogy véznának kinéző predator két alient is képes felfogni, míg egy embert egy ugyan olyan idegen leterít.

Spearhead megtett mindent a súlyosan sérült katonái újbóli bevethetősége érdekében. Szinte a biztos halálból is képesek volta embert visszahozni. Az ilyen emberek csontvázát kerámia és titánium polimerekkel erősítették meg, izomzatukat nyúlékony szénszálú nanoláncokkal alkották újra.

Egy Spearhead osztag 6 főből állt. Csak olyan emberek lehettek tagok, akik már találkoztak predatorral és túl is élték a találkozást. Ez általában azzal járt, hogy minden bajtársukat elvesztették, esetleg súlyos sérüléseket is szenvedtek, szükség esetén a Spearhead kibernetikus végtagokkal látta el őket. Bevetésre a hívókódjuk: Sárkánytűz. Pontosan nem ismert hány osztag volt. Bringhami bázis két alakulatnak adott otthont, e szerint feltehetően voltak más spearhead bázisok is.

Felszerelés:

Spearhead 1

Spearhead felszerelés egyénre és bevetésre szabottak voltak, korukat messze meghaladó fejletséggel. Gyors rajtaütésekre és nem napokig elhúzódó harcokra tervezték őket. Teljesen normális, hogy harc közben a felszerelés egyes részei megsérülnek, sőt tönkremennek. A páncélzat képes felfogni a legtöbb predator fegyver támadását minimum egyszer. Erős páncélzat, ám a mozgékonyság érdekében nem erősen páncélozott mindenhol.

Bevetés függően lehetett jetpackjük, gravitációs ernyőjük, páncélzatba leginkább energia fegyverek kerültek beépítésre, e mellet a legkülönfélébb lőfegyvereket használták.

Spearhead bevetési repülőgépek alapfelszereltsége a felhőkarcoló.

Spearhead bukása:

Spearhead veszte a belső hatalmi harcok voltak. John Dancer szerzett meg minden hatalmat a szervezetben. Dancer nem vettet be egy Spearhead osztagot sem, mikor egy luxus hajót predatorok támadtak meg. A hajón pedig ott tartózkodott a Spearhead Vizsgálati Bizottság feje, ki szerint Dancernek túl nagy lett a befolyása. Az igazgató halála után az ENSZ és a Világtanács Dancernek adta a szervezet teljes vezetését. Dancer titokban egy predatorok elleni biológiai fegyvert, egy vírust kezdett fejleszteni.

A szervezetbe újonnan beszervezett Tyler William buktatta le Dancert. Ám menekülnie kellet, ebben Subotai szamuráj segített neki. Miután a szamuráj párbajban legyőzte a predator vezetőt, a helyszínre érkezett maroknyi Spearhead katona Dancer vezetésével. Ellenben a katonákat Tyler meggyőzte, Dancerrel pedig egy predator végzett. Ezzel zárult a predatorok számára a majdnem egy évszázados földi vadászidény. Ez után is érkeztek vadászni a Földre, de nem olyan sűrűn. A 20. század végétől majdnem a 21. század közepéig fokozatosan szinte olykor már nyílt háborúba torkolló eseménysorozat véget ért. Spearhead feloszlott, a felszerelések és technológiai fejlesztések pedig… lehetséges, hogy az ICC vezetéséből senki sem tud már a Spearheadről.

Advertisement