AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Starpath vagyis Csillagösvény. Turáni Szövetség legnagyobb bolygójává nőtte

Starpath

ki magát a Föld bukása után (bár igaz, hogy az uralkodó réteg a Marson él, és az arisztokráciának csak egy része van itt). Eredetileg egy cég sem terraformálta, mivel jelentéktelennek tartották ásványianyag tartalmát és jegességét, így a szövetség olcsón jutott hozzá. Terraformálás után annak szánták, aminek tervezték; mezőgazdasági bolygónak. 78%-ban víz a bolygó, a szárazulatokat nagy öblökkel szétszabdalt egyetlen egy szárazföld és pár szigetcsoport alkotja. Hatvan év alatt sikeresen beállított klíma immáron saját lábán is képes megállni. A mesterségesen létrehozott ökoszisztéma pedig szinte minden tekintetben megfelel egy mezőgazdasági és állattenyésztési terveknek. (Leszámítva a vadon élő ragadozókat, miket vadászat céljából engedtek el. Ez sajnos már nem csak a földi nagymacskákat vagy a farkasokat jelenti, de legalább egy nyomós ok, hogy mért kell pásztorkutya hagyományőrzésen kívül.)

Kezdeti lakosság olyannyira jó termőképességet produkált, hogy a közelben lévő kolóniákat vezető cégekkel abban egyeztek meg, hogy ők biztosítják a jó minőségű élelmet a kolóniáknak, cserébe nyersanyagokat kapnak; így hamar fellendült a bolygón a mezőgazdaság mellet a civil és a hadiipar is.

Csatolmányforrások:

http://binoched.deviantart.com/art/Knights-Realm-Silicon-Knights-141430827?q=favby%3Acano656%2F9977178&qo=772

Advertisement