AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Subotai

Egykori Spearhead igazgatója John Dancer Jakartában találkozott Subotaival, aki megmentette egy predatortól. Dancer közreműködött a Spearhead megalapításában, de Subotaival baráti viszonyban maradt és ha kellet tanácsokkal látta el a Spearhead igazgatóját.

Subotai egy fiatal szamuráj volt, K.u. 1000-1050 közt születet. Fiatal és önfejű volt, így száműzték egy szegény tartományba, hogy alázatot és felelősséget tanuljon. Csak hogy két predator vadászott arra. A fiatal vadászt meg tudta ölni, de az idősebbet már nem. Az elvette a szamuráj kardját és ott hagyta, lehet azt hitte, hogy meghalt. (Ami kétséges, mivel eme predator többször is próbára tette a szamuráj idegeit az 1000 év alatt.) Egy idős bölcs ápolta a szamurájt és egy mítosz alapján a predator szívét megetette vele. (Mítosz lényege, hogy sárkány szív fogyasztása gyógyító erejű és meghosszabbítja az életet.)

Subotai legendája fennmaradt, igaz a legenda szerint közel kétszáz évesen halt meg. Valójában ilyen idősen vonult vissza a színfalak mögé. Közreműködött a Spearhead bukásában. Dancert túlságosan is a bosszú hajtotta, már vírust fejlesztetett a yautják ellen. Dancert lebuktató Tyler Williamnek segített megszökni. Ezt követően sor került a párharcra a szamuráj és az ősellensége közt, melyet megnyert, de nem tudott végezni a predatorral Dancer közbelépése miatt. Dancer meghalt, a szamuráj és predator közti viadal pedig „érvényes” volt. Ezzel zárult le az ekkora már szinte háborús helyzet, ami a predatorok és az egymást követő predator vadász szervezetek közt kialakult.

Subotai visszaszerezte katanáját ezzel becsületét és feltehetően nem fogyasztott több predatort.

Advertisement