A Sötét klán mellett az egyik legnagyobb és legtitokzatosabb rossz vér klán. A yautják történelmének egy sötét korszakát képviselik. Pár ezer évvel ezelőtt a yautják egyik klánja a többi felé kívánt emelkedni, ezért a vezéreik úgy döntöttek, hogy genetikailag mutációt idéznek elő magukban. Az új yautják sokkal erősebbek és gyorsabbak, de ugyanakkor agresszívabbak voltak. Ők a szuper predatorok.

Úgy döntöttek, hogy kipusztítják a többi klánt, majd saját magukat a fajuk evolúciójának következő lépcsőfokának kiáltják ki. A klánok összefogtak, hogy legyőzzék őket, végül csak néhány túlélő élte túl a csatát, ők elmenekültek, majd éveken keresztül bujkáltak a csillagok között.

Számtalan faj technológiáját megszerezték, végül saját klánt alapítottak. Hamarosan találtak egy dzsungel bolygót, innen készítették elő bosszújukat a többi klán ellen. Évszázadokon keresztül más idegen fajok egyedeit rabolták el és véres játékokat rendeztek velük. A túlélőket végül elfogták, majd a DNS-üket a sajátjukba építették.

A XXI-dik század elején a Dzsungel Vadász klán néhány tagja rábukkant a bolygóra, de a Szuper Predator klán tagjai végeztek a vadászcsapattal, majd az egyik yautját foglyul ejtették, és kínozták. A vezérüket, a „Berserkert” végül egy Royce nevű ember ölte meg. Ő és a második túlélő, Isabelle sorsa ismeretlen. Annyit tudni, hogy továbbra is kísérleti alanyként kezelték őket. Különböző vadállattokkal tartották őket kondícióban, majd próbára tették őket. Embere szabott predator felszerelést kaptak, hogy egyenlő esélyeik legyenek egy új genetikai fejlesztéssel szemben. Egy átlagnál magasabb négy karú predator volt ez a „fejlesztés”.

Messiási gyűlölettel viseltetnek az egész yautja faj iránt. Kevés hajójuk van, inkább a háttérből figyelnek, ha elég erősnek érzik magukat, akkor csapnak csak le.

Ez a 23. század elején következett be az LV-412 megtámadásával, hogy megszerezzenek egy királynőt, minek segítségével felállíthatnak egy idegen sereget, mivel megtámadhatják a yautjákat. Tervük kudarcot vall.