AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

SynSound bár kis cég, a zene ipar területen megkerülhetetlen és így lett a C.S.C. legkisebb, mégis legjobban ismert altársasága. A zenéik még a külső peremvidéket is elérik. Szinte az egyetlen egy cég aki a zenei piacon uralkodik. Egyedül a Turáni Szövetség nincs általa lefedve, erre a piacra képtelen betörni, úgy szólván ki van tiltva. „külföldi” zenéket árulhat, de a szövetségen belüli zenei cégekre nem teheti rá a kezét.

Minden féle piszkos trükköt bevett, hogy egyeduralkodó legyen a zeni piacon. Ha kell, akkor a konkurenciát az idegenekkel oldja meg. Klasszikus komolyzenétől az aliennek öltözött szintetikus nyálas rockzenéig mindent birtokol.

Megjegyzendő, hogy a Föld visszafoglalása után a Földön volt egy komolyzene szerző ki úgy akart a cégen bosszút állni, hogy xenomoprh hangokra épülő szimfóniát akart írni. Sors iróniája, hogy maga a cég adott neki egy idegent ehhez. Végül a „Gyűlölet Szimfóniájából” rekviem lett. Bár a mű elkészült, a szerzője véres véget ért még a bemutató előtt. Eddington neve így örökre fent maradt művével együtt és persze SynSoundnak kitűnő profitot hozott eme mű.
Advertisement