AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Legalitás:

  • Illegális

Piaci érték:

  • 0$-1000$

Addiktív:

  • Leszokási esély 0

Éra:

  • Második Idegen Háború eleje

Idegenek, főleg királynők által termelt pempő „finomított” változata. Föld visszavétele után terjed el drasztikusan. Egyesült Amerikában több millió ember vált függővé. Egyszeri minimális kóstolás is örök életre függővé tesz. Leszokási esély 0. Hatóságok tehetetlenek. A drogot az idegen imádó Spears szektások is terjesztik és e mellet a hitüket is. Ami a legrosszabb, hogy a szektások akár még ingyen is adják. Pletykák szerint a MedTech is terjeszti ingyen a drogot a Föld visszavétele után, ugyanis a függők kaphatóak mindenféle orvosi kísérletre.

AvP: War

2195 Decemeberében kiéleződött a helyzet Mars Cityben. ICC székház előtti tüntetések eldurvultak, CMC-t is bevonták a rendfenntartásba. Nem hivatalos hírforrások halálos áldozatról is beszámoltak. A CMC végül egész városrészeket volt kénytelen altatógázzal elárasztani. Szektások pulzuskórral fertőzőt szuperpempőt osztogattak. A szuperpempő azonnalivá tette a vírus hatását. Fogyasztás után a vírus azonnal eluralkodott a fogyasztón. Mindeközben két űrhajóval próbáltak arctámadókat becsempész a bolygóra, miket még az űrben kilőttek.

Advertisement