AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

TF-Alphas széles körben használt teherhajó. 2100 előtt tervezték a hajó típust, a tervek azóta nem sokban változtak. Az időfolyamán jó pár gúnynevet kapott, mint pl. a bogár. Ezt a gúnynevet a 20. századi Volkswagen személygépkocsi után kapta.
Az alap terv szerint csak egy rakomány modult vihet. A hajó bemutatása idejéig így is volt. Egy olcsó módosítás után már több modul is csatlakoztatható hozzá. Bár eme módosítás a hajó hosszának növelését jelenti. Egy modul hozzá csatlakoztatása fél perc az űrben.
A terveket gyakran módosítják, de szerelőszalag mellet nem módosítják mióta gyártják, a hajtóműveket leszámítva. Az aktuális meghajtó az McKinnley Ion meghajtó. A TF-ALPHA lassú, de bölcsen használja az üzemanyagát, légkörben is könnyen használható. Használhatóságát az is jól mutatja, hogy a Föld evakuálására eme hajótípust kezdték el tömegesen gyártani. Bár a mennyiség a minőség rovására ment. (hiányzó biztonsági kamerák, rossz létfenntartó rendszerek stb.)
Általában háromfős konvojokban használják őket, a csillagközi utazásokhoz. Hajó hátán szinte közvetlenül a pilóta fülke mögött található egy Speedshrike sínágyú és hajó orrában legalul még egy a hajótestbe építve. Ezeket közvetlenül manuálisan is lehetséges használni.
Advertisement