AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Álmodozások és tervezgetések egy eszményi tankszállító hajóra egy fontos kilométerkőhöz ért eme űrhajóval. Bár az UD-4L "Cheyenne” képes a legtöbb páncélost harctérre vinni, az M40 Ridgeway már túl nehéz falat számára, továbbá igény volt arra, hogy más CMC által nem használt páncélosokat is lehessen gazdaságosan szállítani. Így született meg egy kicsi mégis gyors csillagközi utazásokra képes hajó.
Könnyűszerrel képes lépést tartani a hadihajókkal. Képes bolygókra könnyedén le/felszállni. Olcsón gyárható és üzemeltethető jármű sajnos csak űrállomások és nagyobb hajók (Z1 Razzia) dokköblében képes csak dokkolni. Terhelhetősége 150 tonna, rakterében négy M40-es tank fér el, vagy 60 hiperálom kapszula, egymásra halmozva. Esetleges nagyobb hadmozdulatnál kisebb hajók és vadászok fedezik a fegyvertelen tankszállítókat. Roppant stabil jármű, UD4-hez képes sokkal kisebb a rezgése még viharos körülmények közt is.
Egy ember is képes elvezetni. Alapból 3 hiperálomkapszulát tartalmaz. Egyetlen lakható része a pilóta fülke ahol a hiperállomkapszulák is el vannak helyezve. Továbbá található benne egy mentőkomp.
Advertisement