AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Egy tökéletesen steril óceánbolygó. Sarkokon lévő jégsipkák az egyedüli szilárd talajnak alig nevezhető természetes területek. Bár igaz, mára annyira már nem „steril”.

Weyland Yutani és a Chigusa a bolygó tulajdonosa. Eredetileg csak a WY tulajdona volt, ám a Chigusa engedélyt kapott a WY-től, hogy halászati és más hasonló tevékenységeket folytasson a bolygón.

Ennek keretében a bolygó déli féltekén a Chigusa kialakított egy hatalmas közel 5 000 000 négyzet kilométernyi halfarmot. Ez a valaha épített leghatalmasabb egybefüggő mezőgazdasági létesítmény. Egyedül a Bracken’s World-del versenyezhet. A cég a legkülönfélébb tengeri állatokat tenyészti itt. Hering, tonhal, rája, cápa, kalmár, kagylók, sőt még a teknősök és cet félék is a listán vannak. Egyedüli legális forrása a különböző veszélyeztetett állatoknak az asztalra eme bolygó. Természetesen a farmokról meg-megszökő állatok az évtizedek alatt elkezdték benépesíteni a bolygót, ám a növényi táplálék szegényessége révén ez elég lassú folyamat. Természetesen a farmokon vannak az állatok hangulat javítására növények, korallok és más telepes lények. Ezekből a vízforgatása közben kevés jut ki a szabadba. De legalább elég, hogy elinduljon a bolygó élővé válása.

Weyland Yutani úszóvárosa az északi félteken van. Lent a mélyben egy stabil bányász telep található. Bolygó kőzetei rengeteg ércet rejtenek. Ezek kitermelésével viszont a kőzet gyengül, majd utat enged a víznek. Így a víz alatti állomás úgymint az úszó város mobilis. Rendszerint egy évig tartózkodnak egy helyen.

Chigusa közel egy millió embernek ad állandó munkát a maga telepén. Míg a WY csupán 30 000 ember foglalkoztat. Ám a szektor legnagyobb emberlakta bolygója révén szektor központnak lett kijelölve eme bolygó. Ezért egy második úszó várost is telepítettek, mely az ICC helytartóságának és egy CMC helyőrsnek ad otthont.

Mind a három település képes űrhajók fogadására, de mind három eltérő funkcióval bír. Mindegyik könnyűszerrel képes megbirkózni a bolygó hatalmas viharaival.

Advertisement