AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Titánium harci szintetikus.jpg

CH:

  • Nem

Ára:

  • 20 000$

Gyártás:

  • 2188 - 2198

Egy alternatíva lett volna a Max egység helyett. Titánium csontváz és külső borítás kitűnő védelmet nyújt a legtöbb támadás ellen. Idegenek ellen bevetett példányokat saválló külső réteggel is bevonják. Szintetikus belseje ezzel szemben a csontozatot leszámítva a hagyományos szintetikus elemeket jelenti. Közel három méter magas és ugyan ennyi tonnát nyom.

Előre beprogramozottak, az alap program nem ütközik a robotika alaptörvényeivel. Bár ez megváltoztatható. Nem igazán vetik be a frontvonalon, hisz kevés készül belőle mivel roppant költséges. Méretei miatt egyéni fegyverrel rendelkezik. A TBS MK30-as plazma fegyverrel rendelkezik a jobb karján, míg balban beépített lángszóró van, mely egy feltöltéssel 4 percnyi tüzelésre elegendő, bár eme láng inkább az idegenek sakkban tartására jó, mint totális pusztításra.

TBS MK30

Titánium Harci Szintetikus számára tervezett plazmafegyver. Három különböző tűzmódja illetve tűzerőssége van melyeket képes egyszerre és felváltva is használni ellenféltől függően. Energiát a harci egységből nyeri a csatlakozó segítségével. Limitáltan 2000 lövést tud leadni a leggyengébb tűzerősséggel, ekkor a gépnek van még elegendő erőforrása egy órás működésre, ezt felülírhatja, ha utasítást kap rá. Legerősebb tűzmóddal 150 lövést képes leadni, ekkor egyszerre használja mind a három tűzerősséget.

Advertisement