AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Tojás 1.gif

Az idegenek életciklusának kezdete, magasságuk 70 cm körül van, külsejük gumiszerű, ruganyos és vastag héjú, olykor régi megnyűtt vastag bőrszerű. A tetején találhatóak a szorosan összezárt virágszirmokra emlékeztető lebenyek. Színük fekete, barna, zöld lehet. Nyálkás belsejében található az arctámadó, akár egyszerre négy is, de eme tojások nagyobbak is. Általában akkor van ilyen mikor a fészeknek sürgősen kell az "utánpótlás". Tojás szerepe a benne szunnyadó arctámadót tárolni és védeni az időjárástól, élőlényektől és az évezredekkel szemben. Nem ismeretes, hogy meddig képes életben maradni egy tojás. Ismertek arctámadójukkal együtt elpusztult tojások. Addig semmiféleképen nem lehet felnyitni, amíg a benne levő arctámadó úgy nem dönt, hogy ideje előjönni. Akár egy ház tetejéről is le lehet dobni a tojást anélkül, hogy felnyílna vagy a benne levő arctámadó sérülne. Tojás is tartalmaz némi savat, ami jóval erősebb, mint a kifejlett alienek sava.

A tojások a meleg és a viszonylag magas páratartalmas helyeken fejlődnek a legjobban. Amint a tojás közelébe egy leendő gazdatest lép, a tojás teteje szétnyílik, utat engedve az arctámadónak (1-2 másodpercig olyan szag kezd terjengeni, mint a friss ondó vagy a rothadt élesztő). Ezután a tojás elpusztul, mivel már nincs mit védenie/tárolnia.
Egy bizonyos idő után a tojás inda/gyökérszerű képződményeket növeszt, ami a tápanyagszerzést és a többi tojás közti kommunikációt látja el. A tojás az arctámadó védelmén/tárolásán felül annak életben maradását is ellátja. Exadrenalin nevű anyagot termeli, melyet az arctámadó felszív. Ezt az anyagot felnőtt idegenek közül csak a Carrier termeli.

A tojásokat csak a királynők rakják le. Ellenben ismert, egy meg nem fejtett mechanizmus, ami révén feltehetően minden kifejlett idegenek képesek tojást növeszteni. Ehhez elég szerves anyagot kell az idegennek összegyűjtenie (átlag felnőtt férfi ember). Ezt fészekanyagra helyezi és ezzel is veszi kőrbe. Ismeretlen biológiai folyamatok révén pedig a szervesanyagból tojás lesz. Feltehetően szükséges pempő a tojásképzéshez. Ezzel a módszerrel nagyon lassan, napok alatt jön létre egy tojás.

Négyféle tojás létezik: a normál, a királynő, a praetorian és a hím idegen tojás. Az utóbbi kettő eltérő kinézetű, ritkább is mint a normál tojás. Mindenesetre tojás formában legegyszerűbb a xenokat befogni, lévén elég elzárni a tojás tetejét és az arctámadó már nem tud kijutni.

Advertisement