AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Tojassilo

Összefoglaló név azokra a létesítményekre, mikben a pilóták idegen tojásokat tárolnak. Ezekben rendszerint sztázis mezőben vannak az tojások, későbbi használat céljából. Egyes silók viszont csapdaként funkcionálnak. Értelmes faj betéved, megfertőződik és fajtársai közé viszi a fertőzést. Önálló létesítményként funkcionáló silók idegen fészekre hasonlítanak. Gyakran találni pilóta létesítményekben kisebb nagyobb tojássilókat.

Nem csak pilóták esetében beszélhetünk tojássilókról. Drukathik is építettek ilyen létesítményeket. Különböző bolygókon végzett bányászati tevékenységek alatt a bányászokban komoly félelem, hogy egyik nap belefúrnak egy idegen tojásokkal teli barlangba. Tény és való, hogy a megfertőződött kolóniáknak csak kis része fertőződött meg így. Viszont ez a kis százalék is túl nagy, figyelembe véve, hogy egy egész bolygón pont ott azon a helyen van egy tojássiló. Gyakorlatilag ezeket a silókat talajfelszín alatt több száz vagy ezer méterrel valakiknek létre kellet hozniuk, miután felmérték a bolygót, hogy egy esetleges bányászati tevékenység hol a legjobb. Így ama területre természetes vagy mesterséges barlangba telepítettek tojásokat.

Advertisement