AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Vagyis 2104-től (Három évvel a CMC megalapítása után.) nem létezik önálló független USA. Egyesült Amerika (United Americas) része, eme mega állam az egész kontinensre kiterjed. Innentől fogva értelmét veszti minden ami az USA-hoz köthető. Ilyen a második film USCMC (United States Colonial Marines Corps - Egyesült Államok Gyarmati Tengerészgyalogos Hadteste) „dolga”.

Tengerészgyalogsági kézikönyv szerint az USCMC az US Army megérkezéséig tartja a frontot. Tehát a nem létező USA űr gárdája állja a sarat a nem létező USA nem létező fő hadereje érkezéséig. Pofás.

Legelső filmben lefektették, hogy USA nem létezik. Innentől minden más borul. Mért is nem létezik?
Példa Ripley és a Nostromo legénységének többi tagjának WY dokumentumai.

„DALLAS, A. J.

Egyesültamerika

'kapitány
USCSS Nostromo

Nem: férfi (természetes)
Állampolgárság: Egyesült Amerika (UA)
Születési idő: 2076 február 27.
Születési hely: Wolf Point/Montana – UA”

Nem USA, hanem UA. Pontosan az USA jogilag nem létezik, hanem Egyesült Amerika szerves része. Ha ez nem lenne elég, még egy groteszk példa. (Aktuál politikába ne menjünk bele.)

„KANE, G. W.
elsőtiszt
USCSS Nostromo

Nem: férfi (természetes)
Állampolgárság: Egyesült Királyság/EU (kettős)
Születési idő: 2083 április 20.
Születési hely: Borehamwood/Herts - EK/EU”

Európai Unió része Anglia, de mivel az EU egy szövetség, nem pedig ország / egyesült országok (vagy államok) ezért van jelölve az ország és ama szövetség miben bent van.
Vagyis az USA nem egy szövetség része, hanem egy állam szerves része. Magyarul nem létezik USA.

Ez az első filmben így volt már. Néhány könyv és képregény kivételével viszont sorra USA független államként szerepel és a Gyarmati (vagy ahogy nálunk van Gyarmatügyi) Tengerészgyalogság pedig az USA hadereje. De USA nem létezik tehát… jah.

Tehát, USA nincs. A CMC az ICC alá tartozik, az emberiség amolyan közös rendfenntartó elit ereje. Ennyi. Bármit írnak bárhol az egy… malőr.

Megjegyzés: Ridley Scott ugye kidobta az eredeti kanont a fenébe, az A:CM játékot meg a filmek szintjére emelte. De az A:CM-ben is független USA szerepel. (Holott az ő nyolcadik utas filmjében fektették le, hogy nincs USA.) Míg az eredeti kanonban van olyan történet ahol a CMC-t helyesen az emberiség közös haderejének írják le.
Magyarán még a kanont érvénytelenítő Isten gyűlölő sem tudja miről okoskodik.
GG Scott papus!

Advertisement