AvP:War FRPG Wiki
Advertisement
Vörösereg

Amikor egy egyedülálló fészek (vagyis, egy bolygón, vagy nagy területen csak egy fészek van) királynője valami oknál fogva elpusztul, akkor a genetikailag torzult tojásokat nem semmisítik meg, mivel a fészek az új királynő kifejlődését várja. Az ilyen genetikailag módosult egyedek, ha kitudnak fejlődni elhagyják a fészket. Új fészket alapítanak. Mivel genetikailag torzultak és egy új „fajtát” képviselnek, a normál idegenek megtámadják őket, mert nem fajtársak és ezért veszélyt jelentenek rájuk nézve.

Amikor meghalt az anyakirálynő a Földön, az idegenek szülőbolygóján ahol ekkor feltehetően több királynő is volt, valahogy ki tudott alakulni egy mutáns egyedekből álló fészek, sőt a királynőjük anyakirálynővé fejlődött. Új anyakirálynő még évekig tűrte ezt a mutáns fészket. GrantCorp és CMC akkor érkezett a bolygóra mikor a két faj már háborúját vívta. Az emberek elpusztították a vörös idegenek fészkét orbitális bombázással, és bár megölték a normál idegen anyakirálynőt is, a vörös idegenek maradékát felmorzsálták a normál idegenek.

Megjegyzés: a „vörös” jelző az Aliens: Királynő nevében című regényben, csak a két fészek megkülönböztetése véget használták. Képi formában pedig a képregény változatban valóban vörösek voltak, de a normál idegenek meg inkább zöld színűek.

Advertisement