AvP:War FRPG Wiki
Advertisement

Nagyobbak, mint a normális rovarok, jóval magasabbak a ragadozóknál. Kiborgexcsontvázzal és számos extra végtaggal kibővítve. … Egyesek inkább a királynőre hasonlítanak, pengeéles fogaik közül csepeg a nyál… Mások a karmoktól a tépőfogakban végződő cső alakú fejformáig sokkal inkább egy közönséges Kemény Húsúra (egy Idegenre) emlékeztetnek. Ezeknek azonban fémburkolatú mesterséges látószervük van. … Ennek ellenére mindannyian szögletesen mozognak, nem olyan olajozottan, mint természetes hasonmásaik.

Hiperneurológiai transzduktor van beléjük építve, géphez kötve rádióirányítású programmal töltötte fel őket, fegyvereket és páncélt tervezett nekik.

Részlet: Aliens vs. Predator: Vadászok bolygója

A CMC és WY egyik hivatalosan 2189-2190-ben félbehagyott közös kísérlete az volt, hogy a xenomorphokat irányíthatókká tegyék, mint xenoborgok. Jelentős sikereket értek el a félig gép, félig idegen xenoborgok terén. Több prototípus is készült, melyeket számtalan helyen vetettek be tesztelési céllal. Feltehetően az Acheronon hozták létre őket és innen szállították őket el a tesztelési területekre.

Ezek a xenoborgok lassúak ám teljes mértékben programozhatóak. Erős fegyverekkel szerelték fel őket, így bár lassúak voltak, a tűzerejük könnyedén kent szét egy predatort a falon. Az 2189-es újbóli idegen infesztáció az Acheronon megakasztotta a kísérleteket.

A projektet Livermore Evanston a gátlástalan üzletember vitte tovább. Ő neki sikerült idegeneket klónoznia és megcsinálni a főbb bővítéseket. Ezeknek a xenoborgoknak kiegészítették az agyát, bizonyos processzorokkal így irányítva őket. De Machiko Noguchi és az androidja Attila leleplezte Evanston tervét és a yauthákal szövetségben megrohanták Evanston biolaborját. Evanston a xenoborgokat küldte ki. De azok fellázadtak. Machikoék végeztek velük és felrobbantották a biolabort.

Advertisement